it must be inteligent.

Вибір фотокамери

Нарешті назбирав трохи грошей щоб купити собі цифрову фотокамеру. Як і перед кожною своєю покупкою, я перечитав багато статтей, переглянув багато каталогів, щоб зрозуміти що мені потрібно. З самого початку я знав що буду обирати між моделями таких фірм: Nikon, Canon, Olympus, Sony та Kodak. Перші три – провідні фірми у фотоіндустрії, тому їхня продукція заслуговує довіри. Sony – має найкращу оптику Carl Zeiss. У Kodak`а також хороша оптика: SCHNEIDER-KREUZNACH VARIOGON. Також я зрозумів, що хочу не іміджеву, компактну мильничку, а щось трошки більше і якісніше, тому і вибирав між найдешевшими напівпрофесійними камерами, із хорошою оптикою, та можливістю ручних налаштувань. Мій вибір зупинився на моделі Olympus SP-510 UltraZoom. 7 Мегапікселів, 10-кратний оптичний зум, можливість ручних налаштувань світлочутливості, витримки, та фокусу за 260-280$, на мою думку непогано. Також сподобалсь модель Kodak Z740, але він трохи програє у технічних характеристиках, і його важче знайти у магазинах.
Покупку я ще не здійснив, тільки збираюсь на цьому тижні, тому хто може ще щось порадити – прошу до коментування.

29 коментарів

  1. Спробую прокоментувати. Нажаль, твій вибір трішки неправильний. Якщо хочеш взяти щось трішки краще то варто звернути увагу або на Кенон або на Фуджі. Олімпус та Кодак – досить низькоякісний шерпотреб. З Олімпуса варто звернути увагу, хіба на СП-510 модель і то лише через дуже низьку ціну в класі ультра-зумів. Якщо щось детальніше цікавить пиши мені на пошту. Або можу ту писати і скинути пару зсилок. Також можна на аську 241-056-596

    16 Лип ’07 at 22:43

  2. Попробуй SONY DCH-5.Я купил недавно и совершенно доволен.А насчет ширпотреба “Олимпуса”..несогласен..недавно также приобрел OLympus Evolt-500…прекрасное качество,получше НИКОНА И кАННОНА…
    мои фотки можеш- посмотреть здесь: http://www.flickr.com/photos/ipph

    17 Лип ’07 at 8:43

  3. 2 Олесь: Я мав на увазі що хочу взяти щось краще за “мильнички до 200$”, які думав брати раніше. Знаю що за ті гроші що в мене є (до 300$) не може бути щось суперове, але все одно хочу вибрати найкраще в цьому ціновому діапазоні. Дякую за відгук. Дивився на Fuji finepix s5600, також нормальний, але по характеристиках трохи програє. Буду радий чути дальші поради.

    2 Illya: Sony DSC-H5 – звичайно ж хороший, але дорожчий. А за флікр, то я дивився які фотки з цих камер. Дякую.

    17 Лип ’07 at 8:53

  4. Не бери олімпус, шукай шось з кенонів… Хай краще буде трохи менше мегапікселів але краща обробка фотогорафії… Я не бачив ні одного професійного фотографа з фотокамерою Олімпус, а от з Кенонами – більшість. Ще непогані фотокамери пентакс.

    21 Лип ’07 at 9:31

  5. ВСЕ! Я вже купив фотіка Olympus SP-510. Поки що задоволений. Скоро викладу фотки .

    21 Лип ’07 at 12:06

  6. Yura

    Я б радив брати ультразум тільки тоді, коли знаєш що він тобі потрібен, а так краще звернути увагу на рівноцінні за ціною апарати canon powershot a6xx. Передача кольорів, деталізація на порядок краще. З ультразумів радив би фуджі с5600, користувався ним і олімпусом 510им. Фуджік виграє по всіх параметрах.

    25 Лип ’07 at 14:09

  7. jin

    Виріб уже зроблений… Якщо б я прочитав це раніше, то почав би відраджувати, а так — вітаю з вибором, за ці гроші дуже непоганий варіант

    4 Сер ’07 at 11:00

  8. Дякую. Ти трохи сам себе заперечуєш. Кажеш що відрджував би, але в одночас кажеш що вибір непоганий. Якщо можна скажи чого би відраджував?

    4 Сер ’07 at 22:28

  9. jin

    я собі не суперечу. olympus sp-510 за свої гроші у своєму класі непоганий апарат (це продовження с-770uz). Але треба розуміти, що таке ультразум, і його обмеження. Як на мене, то краще менш “зумистий”, але з більшою (не у пікселях, а геометрично) матрицею. Та ще б звернув на неї (матрицю) увагу, і вибрав б якийсь фуджік. Або тормознутий (вони усі тормознуті), але просто чудовий 8080 від олімпуса. тільи треба знайти, хто його б/у продасть, нових нема (і у його класі нових нема ні у одного виробника, крім напевне Sony R1).

    PS.: останній фотег, який я собі купив є олімпус, OM-10 (клас consumer SLR, плівка, немає автофокусу) :)
    PPS: на надписи цейс (соні і телефони нокія), шнайдер (крім кодака буває на самсунгах) чи лейка (панасонік) у компактних уваги звертати не варто, вони не означають абсолютно ніщо. У Олімпуса не менш легендарна оптика Зуйко :) Поцікавтесь вартістю камери (плівкової неавтофокусної) Olympus OM-4Ti та лінзи Zuiko OM 55/1.2 зараз :) Цифромильниці і топові апарати мало що мають спільного.

    5 Сер ’07 at 11:36

  10. Цікаво. 8080 по характеристиках мабуть кращий за мій, але його дійсно ніде не можу знайти в продажу. А Олімпуси класу ОМ, це поки що не для мене. Думаю що спочатку треба навчитсь робити нормальні знімки такою мильницею як у мене, а тоді переходити на інший рівень. OM-4Ti знайшов за 1200 баксів, а за скільки ви купили свій OM-10?

    5 Сер ’07 at 14:27

  11. jin

    Краще не на “Ви”, а на ти. Стосовно ОМ-4Ті, то ця цяцька дуже дорога, незважаючи на те, що це плівкова неавтофокусна камера, без втоматичного взводу затвору чи перемотки і подачі плівки (вони є, але з додатковими пристосуваннями, на відміну від “попсових” плівкових Кенонах/Ніконах). І не зважаючи на те, що ця камера купу років (біля 5) не випускається. Моя OM-10 – значно простіша (і старіша) модель, не професійного, а любительського (consumer) призначення. За неї я віддав зовсім небагато, лише ~USD50 (камера + Zuiko OM 50/1.5 MC + сумка + Manual Adaptor). Купував в Англії, з доставкою звичною поштою (ціна вказана з врахуванням доставки).
    Про серію OM можна почитати на Вікіпедії (я писав): uk.wikipedia.org/wiki/Olympus_OM

    5 Сер ’07 at 19:24

  12. jin

    ще додам, що 50$ за такий комплект — доволі недорого, зазвичай це коштує дорожче (десь $45-55 камера і $40 обєктив)

    5 Сер ’07 at 19:31

  13. Logan

    Sony cyber-shot(professional,the best)але і твій теж не поганий,головне,щоб робив хороші,цікаві фотки :glass:

    3 Лис ’07 at 19:27

  14. jin

    Logan, мушу тебе розчарувати, але у лінійці Sony cyber-shot нема ні the best ні тим більше professional. Я серйозно, зараз у Sony ні однієї профкамери :) Крім того слово professional погано корелюється із сумою, яку мав намір витратити (і витратив) ribel.

    4 Лис ’07 at 8:59

  15. jin, дякую. Я мабуть не відповів би так добре, як ти ;)

    4 Лис ’07 at 10:26

  16. Logan

    Я згоден з jin,але,я мав Olympus,десь за 200$,мене він розчарував,а купив фотик і відеокамеру Sony,Винесло мене 1000$,але реальна апаратура

    4 Лис ’07 at 12:43

  17. Ну так тоже вже казати не можна, Соні на даний момент пропонує (позиціонує як професійну) камеру Альфа 700 http://www.sony.net/Products/dslr/features.html.
    Хоча серед масових проф камер визнаних два лідери Кенон і Нікон (не говорячи про студійні Хасельблати і подібні до них).

    4 Лис ’07 at 12:45

  18. Logan

    Я не кажу про проф. камери,я говорю про камери для середнього usera.

    4 Лис ’07 at 12:51

  19. 2Logan: Реальна апаратура то є Canon :lol:

    4 Лис ’07 at 12:53

  20. Logan

    Вона може і реальна,але я знаю 5 чоловік,у яких фотик Canon вийшов з ладу після 1 місяця користування.Може апаратура за більші гроші поводить себе значно краще!
    :glass:

    4 Лис ’07 at 12:56

  21. Або так користувались або брали СІРІ завози техніки
    З Кенонами довший час і вилетів тільки один якому понад 4 а то і 5 років

    4 Лис ’07 at 13:17

  22. Logan

    Я не маю нічого проти різних марок фотиків,Ribela фотик дуже хороший,головне в ньому розібратися.Бо одні з перших його фоток були неякісні, і було таке враження,що Olympus Ribela-один з перших винайдених цифровиків!

    4 Лис ’07 at 13:34

  23. Logan

    2Lesko:Напевно попався хороший,так буває! :glass:

    4 Лис ’07 at 13:38

  24. Гаряча дискусія створилася :evil:
    Кожен відстоює свою улюблену марку. Хоча зрозуміло що насправді основними категоріями поділу є: любительскі камери і професіональні.
    2Logan: Які то мої фотки були неякісні?
    x(

    4 Лис ’07 at 14:17

  25. Стосовно якості Кенонів не треба ля-ля – про те що “попався” я торгую фото-технікою і бачу по кількості гарантії що Кенон одні з наукращих по надійності. Що Кенон визнав так те що коли вони використовували для дешевих моделей матриці Соні то вони виходили з ладу (матриці), але вже після гарантійного терміну, і до цієї пори в таких апаратах Кенон безкоштовно міняє матриці.
    Щодо обраного фотоапарату рібелом то че, напевно, з ультразумів самий вдалий апарат за співвідношенням ціна/якість+навороти – достатньо дешево і функціонально.
    Хоча “Ребел” це – тогрова марка апарату Кенон ЕОС 350 для американського ринку:) Так що Ребел, пора задуматись ;)

    4 Лис ’07 at 14:47

  26. Ще одне цікаве трактування мого ніку ;) Дякую!

    4 Лис ’07 at 15:05

  27. jin

    Ну й дискусія тут…
    1. на даний момент у Sony немає профкамери, А700 – це так званий “напівпрофесійний” (prosumer) клас, як і 40D, D300. За слухами профтушку очікуємо у наступному році.
    2. “Кенон рєальний фотег”? Брєд, “рєальні пацани” ходять з Нокіями :D
    3. Фотег за $150-200 однаково гавняний, що у Олімпуса, що у Соні, що у Кенона з будь-ким іншим.
    4. Лідери серед проф.? Де лідери, за якими критеріями лідери? Залежно від жанру лідери різні.
    5. Canon EOS 300 (плівкова тушка) на деяких ринках називався справді Canon Rebel, 300D = Rebel Digital, 350D = Rebel Digital XT, 400D = Rebel Digital XTi.
    6. Не забуваймо, про який ціновий діапазон йшлося у оригінальному повідомленні.
    7. По співвідношенню ціна/якість/можливості камера, яку вибрав Ribel дуже непогана.

    4 Лис ’07 at 18:58

  28. 2jinL: Амінь! :lol:

    А якшо серйозно, то цілком підтримую. В кожному ціновому діапазоні є свій лідер (від різних виробників). Але що ж поробиш, якшо я так люблю камери від фірми Canon ;)

    4 Лис ’07 at 21:37

  29. jin

    Сергій, мені теж подобаються камери Canon, у якості репортерських коробок, але зовсім іншого цінового діапазону ;)

    PS: Canon є хороший ще тим, що на нього через перехідники стане оптика M42, Pentax K, Olympus OM і Nikon :) На Olympus крім того усього ще можна накрутити Minolta MD і Konica AR :) Глянь мій блог :)

    5 Лис ’07 at 8:10

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Хостинг сайту: EOMY.NET